Jesteś w: Strona główna > tagi

Tag: sprzedaż

Artykuły

  • Umowa przedwstępna sprzedaży nieruchomości 21/09/2012

    Umowa przedwstępna sprzedaży nieruchomości

    Wiele osób staje przed pytaniem z jakiego rodzaju umowy skorzystać podczas dokonywania przedwstępnych ustaleń dotyczących zakupu nieruchomości. Na wstępnie można zaznaczyć, że do wyboru mamy umowę cywilno-prawną oraz umowę w formie aktu notarialnego. więcej >>

  • Sprzedaż przedsiębiorstwa oraz inne sposoby likwidacji masy upadłościowej 02/07/2012

    Sprzedaż przedsiębiorstwa oraz inne sposoby likwidacji masy upadłościowej

    Dokonanie likwidacji masy upadłościowej w skład której wchodzi przedsiębiorstwo odbywa się z uwzględnieniem specyfiki konstrukcji instytucji przedsiębiorstwa. Na pierwszy plan, bowiem, wysunięte zostało powiązanie składników materialnych wchodzących w jego skład oraz ich znaczenie gospodarcze, co z resztą jest przejawem zasady optymalizacji wyrażonej w art. 2 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe i naprawcze (t.j. Dz.U. 2009 Nr 175, poz. 1361 ze zm. powoływana dalej jako PrUpN). więcej >>

  • Likwidacja masy upadłości w drodze sprzedaży 14/06/2012

    Likwidacja masy upadłości w drodze sprzedaży

    Upadłość likwidacyjna jest jednym ze sposobów przeprowadzenia właściwego postępowania egzekucyjnego obok upadłości układowej. Likwidacja masy upadłości najczęściej przybiera formę sprzedaży. Zanim jednak do likwidacji dojdzie syndyk obowiązany jest do wykonania szeregu czynności o charakterze przygotowawczym. więcej >>

  • Sprzedaż inercyjna jako metoda zdobycia nowych klientów 11/10/2011

    Sprzedaż inercyjna jako metoda zdobycia nowych klientów

    W dobie wzrostu wymagań konsumentów oraz zmiany sposobu zawierania przez nich umów zachodzi konieczność poszukiwania nowych metod zawierania umów. Stosowane dotychczas złożenie oferty i oczekiwanie jej przyjęcia przez drugą stronę lub też prowadzenie sprzedaży w formie aukcji lub ewentualnie negocjacji czy przetargu przestaje być wystarczające. Niezbędnym staje się zatem podejmowanie przez przedsiębiorcę większego ryzyka i wysiłku na drodze do zawarcia umowy. więcej >>