Jak dokonać wpisu do rejestru przedstawicielstw?
Jak dokonać wpisu do rejestru przedstawicielstw?
Remigiusz Piechocki
Wpis do rejestru przedstawicielstw dokonywany jest na wniosek zainteresowanego. Wniosek powinien być sporządzony w języku polskim i zawierać m.in. nazwę i formę prawną przedsiębiorcy zagranicznego, przedmiot działalności, imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorcy zagranicznego. Do wniosku należy dołączyć również różnego rodzaju dokumenty, jak np. odpis urzędowy dokumentu, który potwierdza rejestrację przedsiębiorcy zagranicznego, na którego podstawie przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą. Więcej informacji znaleźć można w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej.
Powiązany artykuł
-
2012-11-12 00:00:00
Oddział i przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego
Pytania i odpowiedzi zobacz więcej >>
- Pytanie: Mam pytanie czy na handel gazem ziemnym jest potrzebna koncesja. Nadmieniam , że wystąpiłem do Gazpromu o sprzedaż gazu i Gazprom , żąda o potwierdzenia , że w Polsce nie jest wymagana koncesja. Po wykonaniu kilku telefonów do Ministerstwa , konkretnie nikt mi nie może dać odpowiedzi
- Pytanie: Czy przepisy ustawy przewidują możliwość wydania promesy? Odpowiedź: (Aleksandra Kuleczko) Art. 60 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej przewiduje taką możliwość. Promesa wydawana jest na wniosek, ustala się w niej okres jej ważności… więcej >>
- Pytanie: 1. Co powinien zawierać wniosek o udzielenia koncesji? Odpowiedź: (Aleksandra Kuleczko) We wniosku wnioskodawca powinien zawrzeć informacje wskazane w art. 49 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, m.in. firmę przedsiębiorcy, siedzibę,… więcej >>